
A hagyományos álláshirdetések helyett a cégek egyre kreatívabb eszközökkel próbálják megtalálni az ideális munkatársat. Egy munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó honlap 18 különlegesen egyedi toborzási kampányt gyûjtött össze.
A munkaerõpiac változásával jelentõsen átalakultak a toborzási módszerek is. A klasszikus álláshirdetés helyett a cégeknek egyre leleményesebbnek kell lenniük, hogy magukra irányítsák az álláskeresõk figyelmét. Sokan indítanak videókampányt, amiben elmondják, miért is érdemes csatlakozni a vállalatukhoz, mások toborzási bónuszt kínálnak az ajánlás útján belépett munkatárs után. Az állásbörzéken bevetnek olyan eszközöket, amiket eddig a filmekben láthattunk, mint például a VR-szemüveget, melynek segítségével virtuális sétát tehetünk az adott cég területén, vagy kipróbálhatunk egy munkaeszközt.
A munkáltatói márkaépítésrõl, annak legfrissebb trendjeirõl magyar nyelven találhatók információk az Employ Your Brand honlapon, ahol többek között 18 egyedi toborzási kampányt is összegyûjtöttek.