Mitől lehet egy település sikeres és egyúttal vonzó mások számára is? Hogyan alakítható a település imázsa? Hogyan érhetjük el a polgáraink, a turisták és a vállalkozások elégedettségét, lojalitását? Legyen részese egy informatív és együtt gondolkodó műhelymunkának és REGISZTRÁLJON az eseményre! Település-marketing workshop Borsod-Abaúj-Zemplén megyében január 17-én.
Tudjuk. hogy még javában tart a tél, de mi arra szeretnénk biztatni, hogy tavaszi felfrissülést vigyen az életébe, pontosabban a lakóhelye életébe. Olyan műhelymunkára hívjuk, ahol együtt gondoljuk végig, miért is fontos a település-marketing, a márkázás, mitől lehet egy település sikeres és egyúttal vonzó mások számára is. Hogyan alakítható a település imázsa? Hogyan erősíthető a helyi identitás? Melyek a hatékony eszközök és csatornák a település népszerűsítésére?
Akiknek már sikerült
Olyan előadókat hívtunk, akik már részt vettek település-márkázás gyakorlati megvalósításában, de nem dőltek hátra. Tudják, hogy ezen a területen mindig van mit tenni.
Mikor?
2019. január 17. csütörtök 9.30-tól regisztráció, workshop 10.00-13.00
Hol?
Megyeháza, Díszterem (Miskolc, Városház tér 1.)
Kiknek szól?
A workshopra Borsod-Abaúj-Zemplén megyei polgármesterek, paktummenedzserek, turisztikai és marketing szakemberek, rendezvényszervezők, valamint település fejlesztésében érdekelt egyesületek, alapítványok képviselőinek jelentkezését várjuk. A részvételhez csupán regisztrálni szükséges. A terem befogadó képessége korlátozott, ezért minél előbb érdemes jelentkezni.
A rendezvény szervezői
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Önkormányzat
Foglalkoztatási és Gazdaságfejlesztési Paktumiroda, Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Marketingaktív megye 2018
Az esemény apropója, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Önkormányzat 2018-ban elnyerte a Marketingaktív megye címet. Ez az elismerés nem pályázható, hanem annak köszönhető, hogy a 4. Országos Városmarketing Díj keretében a legtöbb elismerő "Városmarketing gyémántot" megyebeli települések (Kazincbarcika és Miskolc) nyerték el, a két város összesen kilencet. A díjat a Magyar Marketing Szövetség ítéli oda a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete, valamint a Hinora Marketing Group, mint alapítók kezdeményezésére. A Megyei Önkormányzat a kitüntető címmel megkapta a lehetőséget egy település marketing workshop rendezésére is a Marketing és Turizmus Intézettel közös szervezésben.
A rendezvény fővédnöke
Török Dezső
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Önkormányzat
elnök
Előadók
Dr. Piskóti István
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet
igazgató
Több mint száz megbízás, program megvalósításában vett részt többek között térség- és városmarketing stratégia, márkaépítés, turizmusmarketing, desztináció-marketing fejlesztése témakörben. Legutóbb éppen Bács-Kiskun megye marketingstratégiája elkészítését irányította. A települések számára is izgalmas lehetőségeket kínáló, az egyetemistákat megmozgató Országos Városmarketing Verseny és Konferencia alapítója, szervezője.
Cziczó Zsuzsanna
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Programszervezési Főosztály, Kulturális és Marketing Osztály
osztályvezető
Miskolc imázsépítése, avagy a sikeres városmarketing titkai. 2018-ban Városmarketing gyémánt díjjal jutalmazott programok: Bike Day, adventi villamos, Avasi Borangolás, Miskolc új arculata, az MVK Zrt. weboldala, az Automotive Hungary-n való részvétel, Utazz velünk MVK-kampány.
Dr. Makkai Orsolya
Barcika Art Kft.
ügyvezető igazgató
Kolorcity városmárka. 2018-ban Városmarketing gyémánt díjjal jutalmazott programok: Kolorfesztivál, Fitt Barcika tömegsport rendezvény.
Gecsei Anikó
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Önkormányzati Hivatal, Paktumiroda
paktummenedzser
Marketingszemlélet a digitális világban. Településimázs az online térben - a gazdaságfejlesztés fókuszában.
Vissza