A hagyományos álláshirdetések helyett a cégek egyre kreatívabb eszközökkel próbálják megtalálni az ideális munkatársat. Egy munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó honlap 18 különlegesen egyedi toborzási kampányt gyűjtött össze.
A munkaerőpiac változásával jelentősen átalakultak a toborzási módszerek is. A klasszikus álláshirdetés helyett a cégeknek egyre leleményesebbnek kell lenniük, hogy magukra irányítsák az álláskeresők figyelmét. Sokan indítanak videókampányt, amiben elmondják, miért is érdemes csatlakozni a vállalatukhoz, mások toborzási bónuszt kínálnak az ajánlás útján belépett munkatárs után. Az állásbörzéken bevetnek olyan eszközöket, amiket eddig a filmekben láthattunk, mint például a VR-szemüveget, melynek segítségével virtuális sétát tehetünk az adott cég területén, vagy kipróbálhatunk egy munkaeszközt.
A munkáltatói márkaépítésről, annak legfrissebb trendjeiről magyar nyelven találhatók információk az Employ Your Brand honlapon, ahol többek között 18 egyedi toborzási kampányt is összegyűjtöttek.
Vissza